5 Ağustos 2009 Çarşamba

Girizgah

Bu bir girizgah yazısı olmalı gibime geliyor. Ne bileyim, bloğun ilk yazısı ve bi şekilde patdanadak diye paylaşmak istediğim bişeyi buraya yazamayacağımı anladım ve aylardır süregelen"ulan bi bloğum olsa bende baya baya anlatırım be terrebehey"diyen iç sesimin de gazı, bu ilk yazıya ve dolayısıyla blog alemine rasgele(rasgele mi denir? rastgele mi? bilmiorum, hatta rasgele"randomize" anlamlı bi kaderci kelimesi midir?? bilemedim) dememi sağladı. Bu bloğu açarken ki amacımı inan bende bilmiyorum, sanırım aklıma ne eserse paylaşıcam sizlerle ki, şu girizgahı bile yaparken gayet gerildim.. hadi hayırlısı...

Not: bu arada gerçekten düşük cümle ve imla hataları için şimdiden özür..(bakın burda bile düşük cümle var) gerçekten bazen çok kötü cümleler kurabiliyor ve imla hataları yapabiliyorum efem..